9/17/2012

confirmation

Mulla oli siis lauantaina konffis ja oli tosi kivat juhlat! Kirkossa oli ihajees ku ei se ees kestäny kauaa, ehtoollisviini tosin oli ei niin hyvää.. Siit jatkettiin meille, mulla oli paljon sukulaisii juhlissa ja sitte kavereista juulia, salli, lisa ja anna. Tää teksti vähän tökkii ku en tiiä mitä pitäs kirjottaa yms.. Mutta seura ja ruoka oli tosi hyvää! Lahjaks sain koruja, herätyskellon, paaaljon rahaa ja sitte kaikkee muuta kivaa. 
Tänään meillä alko tet ja oli ihan superkivaa! Hengaillaan juulian kaa tää viikko jumpinit päällä ympäri stadia ja paljon ihan siellä kluuvissa jumpinstoressa ja pidetään 45min mäkkitaukoaki. Huomenna aattelin heilua ruokatauon kameran kanssa!!
Huomenna mennään tean ja juulian kanssa leffaan kattoo magic mike ja siitä sitten joko raxiin tai vapianoon syömään, saa nähä. (-: Ostin tänään kans topin ja neuletakin mut niistä sitte lisää huomenna, adios!
IMG_1661-001 Sofian_konfis_015-002 Sofian_konfis_038 IMG_1664-001 Sofian_konfis_043-001 IMG_1356-002 IMG_1360 IMG_1468 IMG_1548 IMG_1621 IMG_1614 IMG_1484 IMG_1525

2 kommenttia:

  1. söpö toi mun kaksari!! :D ja kiva toi mun kännykkä tos yhes kuvas xdxd

    VastaaPoista
  2. Oon sulle kade haluisin myös tettii jumpinstoree, asun vaa tunnin ajomatkan päässä :(

    VastaaPoista