7/12/2012

kesäyöt

Moikka taas pitkästä aikaa! Postattavaa on ollut, postausintoa ei.. Kesäkuuhun mulla kuului mm. mökkeilyä, kavereiden kanssa hengailua ja treenausta. Nyt tän kuun alussa oon mm. chillaillu sallin kanssa milloin missäkin ja tehnyt töitä. Mun työt tosiaan alko viime viikon torstaina ja oon tykänny tosi paljon! Oon töissä mansikkamaalla. Ekat päivät oli vähäsen tylsiä mutta nyt meno on hulvaton ku ollaan kunnolla tutustuttu saran ja sofian kanssa ja teakin astu tänään kuvioihin. Sain ekan palkan tänään ja huomenna ois luvassa eka lehdenjakopalkka ikinä, jei! Ostoksia en oo nyt pahemmin tehnyt mutta earcuffin, kuulokkeet, matkakajarit ja uudet turkoosit crocsit oon ostanu. Huomenna se ois sitten seiskan aikoihin aamulla lähtevällä lennolla nokka kohti Pariisia ja disneylandia, tätä on odotettu! 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

4 kommenttia:

  1. Voisiks nyt vaa ystävällisest päivittää tätä blogiis ???

    VastaaPoista
  2. jonna// kiitti paljon! (:
    anonyymi// ää tänää jos ehin nii päivitän!!

    VastaaPoista
  3. Kivoja kuvia ! :)

    http://ilonajuliafashion.blogspot.fi

    VastaaPoista